Si të raportosh një kërkesë
Hapi 1.
Për të raportuar një problem/ kërkesë ju duhet të shkoni ketu dhe të krijoni paraprakisht një llogari me të dhënat e mëposhtme:
- Email : Vendosni emailin zyrtar të kompanisë
- Vendosni si password këtë numër : 123456789
- Full Name / EMRI I KOMPANISE (I regjistruar në QKB ose Emri Tregëtar)
Nëpërmjet kësaj llogarie mund të logoheni sa herë të keni një problem apo kërkesë për aplikacionet që ISD ju ofron.
Hapi 2.
Zgjidhni aplikacionin për të cilin do të bëni kerkesën.
Hapi 3.
Plotësoni hap pas hapi duke u bazuar në shpjegimet në të djathtë.
Klikoni butonin Create për të regjistruar kërkesën.
Hapi 4.
Për të parë historikun e të gjitha kërkesave drejtuar zyrës së ISD klikoni tek Menu-ja Requests — My requests
Këtu do ju listohen të gjitha kërkesat që keni raportuar.
Legjenda:
1. Tipi i Aplikacionit që keni zgjedhur për të bërë kërkesën.
2.Numri i kërkesës suaj ku mund të klikoni për të parë përditësimin e saj.
3.Përmbledhja që keni plotësuar në momentin e rregjistrimit.
4.Shërbimi për Klientin.
5.Statusi i kërkesës suaj.
WAITING FOR CUSTOMER suporti jonë pret një përgjigje nga ju (referojuni komenteve).
RESOLVED/DONE/CLOSED/ kërkesa juaj është mbyllur nga suporti.
Në rastin se nuk keni marrë zgjidhjen e duhur ju lutemi rregjistroni kërkesën nga e para me sa më shumë informacion.
6.Emri i përdoruesit që ka krijuar kërkesën.
7. Këtu mund të filtroni kërkesat tuaja sipas statusit open/closed/any status
8.Kërkesa të krijuara nga vetë përdoruesi si dhe kërkesat që mund të kenë bërë ‘share’ personat e tjerë brenda kompanisë suaj (opsionale ne momentin e rregjistrimit të kërkesës.)
9.Filtroni sipas tipit te aplikacionit.
10.Kërkim i shpejtë i listës suaj që keni raportuar.
Në çdo moment rregjistroni kërkesën tuaj dhe ndiqni përditësimin e saj nga portali ose nga email-i juaj.
Për çdo informacion mund të na kontaktoni.
Stafi ISD